maanantai 24. elokuuta 2015

2 kk synnytyksestä -15 kg

Viikko synnytyksen jälkeen mulla oli lähtenyt 10 kiloa. Nyt kun vauva on tasan 2 kuukautta vanha on kiloja lähtenyt yhteensä 15 kg. Epäilemättä moni olis erittäin tyytyväinen tähän, mutta ite en osaa olla, kun niitä mammakiloja kertyi taas ne 30. Noista tippuneista 15 kilosta melkein kaikki lähti ekoina viikkoina ja nyt viimeisen kuukauden aikana ei ole tapahtunut mitään edistystä, vaikka ne toiset 15 roikkuu vielä sitkeesti mun kropassa.

Selvästikään tän toisen raskauden jälkeen kilot ei lähdekään ihan itsekseen imettämällä. Mulla on hieman huijatuksi tullut olo. Jotain mun on nyt keksittävä, jotta kunto ei jää pysyvästi tällaiseksi:
                                          

Siis toi maha! Ja erityisesti reidet!!! Voi karmeus! 

Mulla on tasan kahdet sortsit, jotka mahtuu päälle. Toiset on yhtä kamalat kun nämä, muttei sentään ihan näin lyhyet. Ne on pesussa, joka olkoon mun tekosyy näin järkyttävälle asuvalinnalle. 


Sivuprofiilissa myös kiitettävästi muhkua, eikö? Huomaattehan, että olen melkein onnistunut häivyttämään ylimääräiset leuat nostamalla kasvoni kohti kattoa. 


Ja koko komeuden kruunaa tummat rinkulat silmien ympärillä. Mä otan jatkossa lähikuvia itestäni ainoastaan aurinkolasit päässä... :(  Tämäkin kuva on luonnollisesti otettu Fat Girl Anglesta. Jotain temppuja mäkin osaan.

No vaikka se kesä nyt tuli vihdoin ja mä oon onnettomassa bikinikunnossa, niin silti muuten elämä hymyilee. Meidän pikkunökkö on kastettu ja hänestä tuli Onni. Nimi sopii hyvin mun fiiliksiin ja Onni itsekin on tosi tyytyväinen poika.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti