perjantai 31. heinäkuuta 2015

Makkarat väärässä paikassa

Ne kuuluu grilliin eikä mun vyötärölle. Hetkellisesti taas kuvittelin olevani kiristymään päin kunnes mieheni palautti mut maanpinnalle ottamalla parit valokuvat. Voi yök. 

Muistaakohan kukaan enää leffaa Clueless, jossa Alicia Silverstonen esittämä Cher otti aina itsestään valokuvia koska ei luottanut peileihin. Mä komppaan täysin, sillä kyllä valokuvista näkee parhaiten karun totuuden. 



Mulla on muuten jalassa OnlyPlayn treenihousut kokoa XL, joiden saumat pullistelee epäilyttävästi mahasta ja reisistä. Ostin nämä viimeisilläni raskaana kun sattuivat vastaan. Näissä on tosi korkea vyötärö ja leveä vyötärönauha. Just sellaiset mitkä tulee löystynyttä masua. Sopii mulle tällä hetkellä parhaiten, vaikka melkoinen makkara tohon keskivartaloon pullistuu. Toivottavasti nämä ei enää kauaa ole ihan näin pienet. 



Toppi on henkan imetystoppi, joka on käytännöllinen mutta karmean ruma. Menettelee ainoastaan täällä mökillä. Mulla on imetysvaatteita kovin vähän, mutta käytän niitä koko ajan, ettei mun tarvi julkisesti paljastella mahaa. 

Jos nyt mammakiloja ei lasketa, niin mun elämä on oikeestaan tosi ihanaa just nyt. Just nyt lapset nukkuu :). Mut muutenkin elämä hymyilee. Hugo tykkää vauvasta eikä mitään mustasukkaisuutta ole vielä tullut esiin. Välillä Hugo on ollut vähän turhan kovakourainen, mutta ei tahallaan. 



Selvästi asiassa auttaa, että Hugolle vielä riittänyt paljon aikaa kun vauva nukkuu koko ajan. Tänään aamupäivällä satoi vettä ja keksittiin Hugon kanssa askarrella sisällä. Oli muuten kivaa ja lopputulos aika hieno. Pitääkin surffailla netistä lisää ideoita mitä tehdä sadepäivinä. 


Itselleni toivoisin vaan vähän enempi omaa aikaa liikkumiselle. Lasten kanssa toki pääsen ulos. Rehellisyyden nimissä kävelylenkit 2-vuotiaan tahdissa ei kuitenkaan käy urheilusta. Itsekseen pääsee paljon reippaammin ja saa ihan hienkin pintaan. 

Mä jouduin itse siirtämään jälkitarkistus aikaa eteenpäin. Eli joudun vielä odottamaan kaksi viikkoa ennen kuin uskallan edes harkita kävelyä reippaampaa liikuntaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti