lauantai 25. heinäkuuta 2015

Herkkulakko failed part 2

Lomalla mun herkuttelu on ihan riistäytynyt käsistä. Mä alan epäillä olevani pahasti sokeririippuvainen, kun lähes joka ilta on saatava jotain makeaa. 

Nyt mulla on uusi strategia. Koitan syödä enempi ruokaa ja reilusti hiilareita jossain karkkia paremmassa muodossa. Yritän kans pitää ruokarytmistä kiinni, mikä on mulla ainakin aiemmin toiminut.  Niin kuin tänään esim olen syönyt aamiaiseksi ka välipalaksi marjarahkasmoothien ja lounaaksi makaronilaatikkoa. Kaikki about 2,5 tunnin välein. Toivottavasti ilta menee ilman karkkia tai muuta herkkua pitkästä aikaa. 


Tänään vauva on jo 1 kk ja 1 päivä päälle.  Ja tänään vasta olen ensimmäistä kertaa yksin lasten kanssa kotona. Mies on Helsingissä suuret oluet pienet panimot tapahtumassa. Jotta isompi ei tylsyyttään ois alkanu riehumaan lähdin muksujen kanssa ulos. Ekaa kertaa tuli myös meidän tuplarattaat käyttöön. Ensin oli tarkoitus mennä leikkipuistoon mutta esikoinen halusikin istua kärryissä koska vauvakin oli kyydissä, joten reilun tunnin lenkin. Oli kivaa ja lenkin jälkeen molemmat nukkui. Ihanaa!



Meidän pieni oli kasvanut puoli kiloa parissa viikossa. Sillä onkin ruokahalu kasvanut yhtä nopeasti ja välillä mua vähän arveluttaa riittääkö maito. Siksikin mun pitää satsata nyt kunnon ruokaan ja juoda vieläkin enempi. Mulla meinaan elopaino ei oo tippunut loman aikana, joten nyt järki käteen syömiseen kanssa. Ei sitä imetystä karkin voimalla voi saada sujumaan. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti