tiistai 1. syyskuuta 2015

Feikkaa vyötärö

Mulla on mammakiloja edelleen hurjasti jäljellä ja valtaosa niistä istuu tiukasti tuossa keskivartalossa. Pömpöttävä vatsa ja farkkujen vyötärölle pullistuva makkara ahdistaa mua kauheesti. Enkä oikein voi kunnolla laihduttaakaan, kun se vaikuttaa mulla heti maidontuloon. Joudun tiputtamaan näitä 13,6 jäljellä olevaa raskauskiloa siis hyvin hyvin maltillisesti. Enkä jaksa odottaa niin kauan.

Ongelmaan on onneksi helppo ratkaisu, eikä maksa kuin 50 euroa. Kävin nimittäin ostamassa itselleni korsetin. Tunnustan olleeni mainonnan uhri luettuani tästä toisesta blogista. Mutta viis siitä, korsetti tuntuu mulle just sopivalta ja toimivalta ratkaisulta.


Salaisuus pinnan alla on Esbelt Ipanema korsetti.


Korsetti on siitä mainio, että se tulee riittävän ylös ihan rintojen alle saakka. Mä oon aika pitkä ja on mulla sit aika pitkä selkäkin ja monet kokeilemani korsetit on oleet mulle liian lyhyitä. Ne näyttää ihan kamalilta jos selkään tulee ylimääräinen makkara ja tuntuu vielä kamalammilta, jos sen reunat ylhäältä tai alhaalta rullaantuu kohti vyötäröä. Tämä on mulle oikean kokoinen ja istuu siksi hyvin paikallaan. Korsetti on sisältä ehkä hieman kumimainen ja hiostavakin, mutta eipähän liikahdakaan käytössä.

Tämä on lisäksi eka sovittamani korsetti koskaan, joka ihan oikeasti muotoilee kauniin vyötärön, vaikkei sellaisesti todellisuudessa ole (vielä) tietoakaan. Korsettini helpottaa pukeutumistakin kun kiristävät housun kaulukset istuu vähän paremmin. Mun ei siis tarvitse koko ajan kulkea legginseissä tai rumissa lököhousuissa. Niin Happy!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti