sunnuntai 27. syyskuuta 2015

Hittolainen nainen!

Iltamyöhään tässä kirjoitan itselleni muistiin tämänkin päivän fiiliksia. Siis ihana päivä ja koko perhe ihan rauhassa kotona. Koko päivän oon syönyt fiksusti tai ainakin kohtuullisesti. Tein meille hyvää ja suht kevyttä ruokaa ja sen kanssa otin lasin alkoholitonta valkkaria ja pienen palaa pannukakkua jälkkäriksi. Kävin lenkillä kun mies katsoi lasten perään. Sain varattua matkankin viikonloppureissulle ystäväni luo. Siis tosi kiva päivä.

Kunnes sitten illalla muksujen nukuttaminen ei nyt mennytkään ihan nappiin ja kaiken lisäksi yskänlääkettä kaatui meidän sänkyyn. Rasittavaa. Olin taas muka niin allapäin, että piti saada jotain lohturuokaa. Se lohdutti about 2 minuuttia ja nyt vaan ottaa päähän. Söin siis muutaman leivän voilla ja juustolla. Ja sitten 2 lisää. Ja hups, kalorilaskurin mukaan niihin meni 600 kaloria. Voi hitto, en ajatellut että ois ollu ihan niin paljon.

Nyt mun kalorilaskuri huutaa punaisella ja melkein näen itsekin punaista. Mitä tuli taas tehtyä. Mä en ikinä pääse näistä kiloista. Viime ajat on menneet just niin, että yksi päivä nappiin ja toinen persiilleen jne. Paino on pysytellyt samoissa luvuissa vaikka kuinka kauan, ei mitään edistystä.

Toivottavasti mulla joskus vielä olisi dieetin suhteen jotain positiivistakin postattavaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti