tiistai 20. syyskuuta 2016

Before kuvia

Jos tykkäät seurata blogiani ja lähteä mukaan laihdutusmatkalle, niin suosittelen lämpimästi tekemään itsellesi palveluksen ja ottamaan itsestäsi vähäpukeiset valokuvat edestä, takaa ja sivusta.

Saatat ihmetellä, miksi ihmeessä haluisit tehdä jotain sellaista. Varsinkaan kun meillä laihduttajilla ne kuvat ei yleensä saa meitä hykertelmään tyytyväisyydestä. Minähän kerron. Tässä siis mun perusteluni, miksi nämä kuvat kannattaa. Ja ne kehtaa jopa julkaista kaikkien näkyviin netissä.


1) Voit tulostaa kuvat jääkaapin oveen tai johonkin mistä sen itse näet aina silloin kun tekee mieli poiketa terveellisestä ruokavaliosta.

2) Voit ottaa uudet kuvat myöhemmin, kun olet päässyt urakassasi alkuun. Mikään ei motivoi jatkamaan paremmin kun vertailevat kuvat, jotka todistaa että olet laihtunut.


3) Kun syöt järkevästi ja harrastat liikuntaa, kehosi kiinteytyy, vaikka vaaka näyttäisi mitä. Voit todeta kehityksen valokuvista. Mittanauha toimii samalla tavalla, mutta mielestäni kuvat kertoo enempi kun mittanauha.

4) Kuvat myös motivoi lähtemään salille tai jumppailemaan kotona oma kehonpaino vastuksina. Näkyykö kuvassa roikkuva takapuoli? Ei hätää. Laita youtubesta suosikkibiisi soimaan ja sitten vaan askelkyykkyjä tekemään. Päivän treeni on nopeasti tehty, mutta kimmokkeeksi saatat tarvita viimeisimmän takapuolikuvan.


5) Näyttääpä kuva ihan minkälaiselta tahansa, niin suhtaudu siihen niin, että tuossa kuvassa olit viimeistä kertaa sen näköinen. Tästä eteenpäin kehosi tiivistyy ja pikkuhiljaa alat olla ylpeä siitä. Niin tekeen minäkin. Tämä teksti on kuvitettu omilla bikinikuvillani, jotka on pääosin otettu tänään. Olen iloinen edistyksestäni tähän saakka ja vannon, että ensi kerralla kun laitan vastaavat kuvat nettiin olen kiristynyt hieman lisää.

6) Kun olet päässyt vauhtiin, siirrä alussa otetut kuvat jonnekin piiloon ja muistele niitä korkeintaan varoittavana esimerkkinä. Laita uudempi kuva jääkaapin oveen. Lupaan että siitä eteenpäin ajattelet positiivisemmin omasta laihtuneesta kehostasi.


Tuo yksi vanha vertailukuva on otettu melkein vuosi sitten. Olen koittanut silloin tällöin syödä terveellisesti mutta toisaalta grilliruoat ja herkutkin on maistuneet. Olen treenaillut ehkä muutaman kerran kuussa kotona ja sen lisäksi käynyt iltaisin juoksemassa. Painosta on kadonnut kuusi kiloa. Vaikka vaatteet mulla on ihan samat, niin nämä kuvat kuitenkin kertoo, että olen kiinteytynyt. Olen kovin ylpeä kehostani tiikerinjuovineen ja muhkuroineen. Lisää kuvia on luvassa, kunhan tässä syksy ja mun projektini etenee. Pysyttehän mukana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti