perjantai 12. toukokuuta 2017

Tavoitefarkut

Facessa eräässä ryhmässä joku valitteli yksi päivä, kuinka ihmiset valittavat lihavuutta, vaikka olisivat jo hoikkia ja laihduttaisivat vikaa paria kiloa tai sitten hyvin urheilullisia joiden oma paino kuitenkin kauhistuttaa. Ymmärrän, että tällaiset laihduttajat kamppailevat eri ongelmien kanssa kuin enemmän ylipainoa omaavat laihduttajat. Ymmärrän myös hyvin sen, ettei näiden erilaisten haasteiden kanssa painivien jutut välttämättä kiinnosta. Mä nimittäin itse olen varmaan lähimpänä tuota sporttista kastia, enkä itsekään lue ensimmäistäkään juttua, jossa joku todella hoikka nuori nainen valittelee kun pitäisi saada vielä vähän pois.

Olen aiemmin ollut fitfashion blogien suurkuluttaja, mutta nykyään en oikein tiedä sieltä blogia, jossa oikeesti joku laihduttaisi esim kymmentä kiloa pois. Kaikki on jo kuin huippu-urheilijoita tai sitten hyväksyneet itsensä sellaisina kuin ovat. Juuri sehän mullakin olisi tavoitteena, mutta vielä siihen tilaan on matkaa. Ja matkalle kaipaisin tsemppareita. Siis vinkatkaa rakkaat jos tiedätte kivoja blogeja joissa oikeasti laihdutetaan. Ihan sama mennäänkö superdieetillä tai karppaamalla, treenaten tai laskeskellen kaloreita. Olisi vaan ihanaa, jos tän jutun kanssa ei olisi täysin yksin. Rupean lukijaksi ja sparraajaksi oikein mielelläni. Mun tyyli on treenaten sen verran mitä lastenhoidolta kerkiän ja hyvästä ruoasta nautiskellen. Enää en halua ikinä kieltäytyä mistään herkuista, se ei vaan pidemmällä tähtäyksellä johda pysyviin tuloksiin.



Alkoholia ei vissiin saisi ottaa yhtään, mutta mä todellakin otan grillisapuskojen kanssa oikein mielelläni ja hyvällä omalla tunnolla.

Muiden blogien lisäksi mua motivoi just tälläkin hetkellä farkut, jotka puristaa ikävästi. Mulla on oikeasti parit kymmenet farkut. Ne on pääosin kokoa 42 tai 32 tuumaa. Ja ne on sietämättömän tiukkoja, tai jopa niin pieniä ettei saa jalkaan. Mä siis todellakaan en aio vaan hyväksyä itseäni näissä uusissa kiloissa, koska se tarkoittaisi myös koko farkku (ja muunkin vaatekaapin) täydellistä uudistamista. Mä tykkään mun vaatteista, joten mä mieluummin sovitan itseni vaatteisiini kuin vaatteet itselleni.




Mä olen pitänyt näitä ihan samoja farkkuja nyt jo kolme päivää. Käsivarret osuu aika inhottavasti silloin tällöin liikkuessa jenkkakahvoihin. Mun uusi superkiva lintujakkuni kyllä peittää sen ongelman jokseenkin hyvin. Valkoinen toppi kevyen avonaisen jakun alla ei peitä vatsamakkaraa kylläkään mitenkään. Mutta tästä voidaan vaan parantaa ja nämä kledjut sopii entistä paremmin kun saan sen alkuun tavoittelemani 5 kiloa pois.


Kivaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti