torstai 13. maaliskuuta 2014

Pykälän kevyempänä kohti seuraavaa välitavoitetta

Paino putoaa kivasti hiljallee, ja tänään sitten sopivasti 100g alle mun seuraavan välitavoitteen. Oon nyt virallisesti kevyempi kuin silloin kuin käytiin miehen kanssa viimeksi Irlannissa. Siis minne me ollaan tänä kesänä myöskin menossa. Ja samalla oon muuten kevyempi kuin koskaan meidän parisuhteen aikana. Kevyempi ehkä, mutta vaatekoko ei vielä oo sama. Silloin joskus olin ihan kivassa tikissä. Sitä kohti mennään edelleen.

Mun seuraava välitavoite on nyt sitten saada paino alle 70 kilon. 69,9 kg tuntuu sopivalta etapilta. Toivoisin saavuttavani sen vielä SD:n aikana. Eli 2,8 kg seuraavan kolmen ja puolen viikon kuluessa. Aika hurjalta kuulostaa, mutta ihan realistinen tavoite se on, jos edelleen noudatan ohjeita pilkutarkasti.

Dieetti alkaa alkuinnostuksen jälkeen tuntua todella arkiselta. Ruoanlaitto ei enää vie puolta päivää eikä ruokavaliota tai treeniohjelmia tarvitse luntata paperilta. Dieetissä pysyminen on helppoa eikä mitkään mieliteot vaivaa. Oon onnistunut löytää aikaa treenaamiseen vaikka miehen loma loppui, eikä muksu enää nuku kovin pitkiä päiväunia. Olo on energinen ja mulla on riittänyt virtaa kevätsiivoukseenkin. Ihmettelen kyllä, miten pienten lasten vanhemmat selviää siitä. Musta tuntuu, että oon siivonnut joka vapaa hetki viimeiset 4 päivää, eikä vielä todellakaan ole valmista.

Tänään illasta väsytti ihan kamalasti, mutta en suostunut pinnaamaan treeneistä. Piti lähteä oikein ulos hakemaan uutta puhtia ja pientä virkistystä. Mä kävin juoksemassa pitkästä aikaa, ja se tuntui ihmeellisen helpolta. Okei joka kerta pienen tauon jälkeen juoksu on kulkenut ennenkin, mutta nyt se oli oikein poikkeuksellisen lennokasta. Oiskohan reilun kuuden kilon painonpudotuksella jotain tekemistä asian kanssa? Kunhan saan SD:n kunnolla finaaliin, taidan ruveta juoksemaan taas enemmän. Tänään lenkki toimi alkulämmittelynä varsinaiseen treeniin, jonka tein kotona kahvakuulalla. Pientä heikotusta kyllä tuntui treenin aikana, taisi kulua liikaa paukkuja siihen lenkkiin. Sisulla vedin treenin läpi ja olin sen päätteeksi oikein ylpeä itsestäni. Nyt meikä painuu pehkuihin oikein tyytyväisenä. Aamulla odottaa taas kärrylenkki tyhjällä massulla.

Päivän motivaatiokuva:






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti