perjantai 21. maaliskuuta 2014

Pysytään lujina

Moi,

Meikäläinen on leiponut melkein koko päivän. Aika, jota en oo viettänyt hellan äärellä, oon joko siivonnut tai treenannut. Eikös perjantaisin pitäisi saada vähän relata?

Mä oon oikeesti aamusta asti kokkaillut jotain. Ensin täytekakkupohjan. Sitten juustokakkupohjan. Ja vieläpä sekä kinkku- että savupeurapiiraan. Meinasin, että nämä voi tehdä jo tänään ja valmistella sitten loput huomenna aamupäivällä. Tuntui ihan loputtomalta urakalta, kun sattumoisin en oo kovin usein leipomassa tällaista satsia kerralla herkkuja. Mä olen kovin tottunut kaapimaan lusikalla kakkutaikinan jämät kulhon pohjalta suuhun. En sortunut. Eikä mun savupeurapiirakasta tullut ihan samannäköinen kuin joskus ennen. Arvatkaas tekiskö mieli ottaa pala, ja tarkistaa, että maku sentään on oikea. Mies ole vieläkään tullut töistä makutestaajaksi.





Onneksi mulla on ollut ihan virtaa tänään tehdä yhtä ja toista. Aamulla paino oli tippunut 300 g ja oli muutenkin litteä olo, niin testailin yhtä vanhaa paitaa, johon en oo viitsinyt itseäni sulloa kuuteen vuoteen. Tämä on aina ollut sellainen vatsaa korostava nakinkuori, mutta mitäs nyt. Tämänhän vois melkein sanoa korostavan vyötäröä vatsan sijasta. Jes!






Meen jatkamaan imurointia. Yöks. Kivaa viikonloppua kaikille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti