sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Ensimmäisen superdieettiviikon fiiliksiä

Meikäläinen on vaikeuksissa. Mun tekee mieli kaikkea. Jotain hyvää tai oikeestaan mitä tahansa. Ei oo nälkä, mutta mieliteot on vallanneet mun pääni. En kestä. Mä en saa sortua nyt. Tulin kuluttamaan aikaa tähän koneelle, jotta mun seuraavan aterian aika tulis nopeemmin. Tää nyt ei lupaa kovin hyvää, mutta koitan pysyä dieetissä.

Tähän asti koko viikon olen ollut ihan intopiukeena dieetin suhteen. Lenkille olen lähtenyt mielelläni neljänä aamuna ja myös kaikki salitreenit on tullut tehtyä. Treenit on olleet kovia, mutta oon vetänyt nyt läpi sisulla. Ei ole tehnyt mieli jättää mitään välistä pikkuiseen köhään vedoten, vaikka oon tiennyt, etten tule pääsemään helpolla. Ruokien suhteen kaikki on mennyt kylläkin epäilyttävän helposti. Oon saanut syödä tarpeeksi ja kaikki on ollut oikeesti hyvää. Keittiössä on kyllä mennyt paljon aikaa, mutta sekään ei ole haitannut. Mähän tykkään ruoanlaitosta. Siis fiilikset on olleet tosi korkealla.



Sapuskoihin lauantaina kuului 3 rahkasmoothieta ja pari tän näköistä annosta. Lautasellinen kanaa, kukkakaalia, sipulia ja salaattia. Paahdoin ton sipulin pannulla ilman rasvaa ja lisäsin hurjan määrän mausteita. Oikeesti hyvää, vielä ei epäilytä lainkaan, ettenkö voisi vetää vastaavia annoksia seuraavaa 6 viikkoa.

Eilen iloitsin auringonpaisteesta ja siitä, että yhdet vanhat ulkoiluhousut sujahtivat iisisti jalkaan ja vyötärönauhakaan ei puristanut. Käytiin koko perheen kanssa lenkillä.



Eilen illalla katselin vielä Jutta ja Superdieettien uusinnan kun tämän viikon jakso jäi aiemmin näkemättä. Motivaatio oli hyvä ja menin nukkumaan ajatellen innolla taas uutta aamua ja mahdollisesti litteämpää vatsaa.

Aamuni tänään alkoikin oikein kivasti viikon viimeisellä aamuaerobisella. Sen jälkeen syötiin miehen kanssa yhdessä aamupala. Jotenkin alkoi vähän korventaa, kun mies söi paahdettua kestileipää, mikä tuoksui ihanalle, sekä jugurttia ja kananmunia. Oma aamusmoothieni oli toki yhtä hyvä kuin muinakin aamuina, mutta kaipaisin siihen jo vaihtelua muussakin kuin erilaisten marjojen muodossa.


Sisulla jatkettiin eteenpäin ja kun muksu saatiin nukkumaan, tein myös viikon viimeisen kotitreenini. Yläkroppapainotteinen treeni oli raskas, mutta nyt ei kyllä irronnut samanlaista hikea kuin pari päivää sitten.
Sykkeet tuntui olevan aika matalalla sarjojen aikana, vaikka niiden välissä sitä tehokkaasti nostinkin.

Treenien jälkeen keksin vielä tehdä salaatin, johon laitoin tonnikalaa ja pastaa. Kiva saada jotain vaihtelua kanalle. Annos olikin herkullinen.


Tän setin jälkeen olen jo syönyt välipalan ja pian on päivän toisen lämpöisen aterian aika. Kaikki muu etenee fiiliksen mukaan, paitsi meikäläisen henkinen kantti. Päätin alussa, että tää projekti viedään positiivisella asenteella kunnialla läpi, mut nyt kyllä tökkii. Matalat energiamäärät, varsinkin kun oon tehnyt tänään sekä aerobisen että salin, alkaa selvästi tuntua ja olen ihan vetämättömissä. Tekis niin kovasti mieli jotain, mistä sais nopeesti virtaa.

Loppuillan motivaatiokuva:


Musta tulee niin hot mama, kun pysyn tässä dieetissä! Kesään on vielä sopivasti aikaa. Vähän selkärankaa nytten!!!


2 kommenttia:

  1. Mä olen ollut sortumassa monta kertaa ja kolmosryhmästä ykköseen tai kakkoseen." Jos mä laihtuisin 19 kiloa, niin..." Niin pahalta tuntuu jättää kokonaan leipä, pasta, riisit, perunat... ei tää ole helppo tää superdieetti. Ekan viikon puolivälissä oli pahin sokerinhimo, joka sitten ikäänkuin meni ohi.

    Istuin eilen sohvalla, isompi lapseni söi siinä jäätelötuuttia...eikä enää tehnyt mieli lähteä hakemaan pakkasesta. Tuntui kyllä vähän oudolta:D

    Pidät nyt siis sinnikkäästi vaan ruokavaliosta kiinni ja syöt tarpeeksi, niin eiköhän sullekin tule lopulta samat fiilikset:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kannustuksesta. Mäkin selvisin. Ja mun mies muuten eilen söi illalla jätskiä mun vieressä, eikä munkaan tehnyt edes mieli. Vaikka jäätelö on mun kaikista paheista se ehdottomasti suurin. Hyvä me! Kyllä me tästä selvitään.

      Poista