perjantai 28. helmikuuta 2014

Hiki lentää

Tulipa tehtyä tänään tehokkain lihaskuntotreeni pitkään aikaan. Oon kuvitellut treenaavani tehokkaasti aina ennenkin salilla, mutta kehoni lienee jo tottunut ohjelmaani, vaikka toki olen painoja koittanut lisätä aina kun mahdollista. Tänään siis tein superdieetin alakroppapainotteisen kotitreenin, joka sisältää perusliikkeitä, mutta ne tehdään jättiläissarjoina. Sarjojen välissä kohotetaan sykettä tehokkaasti. Voi että miten mä puuskutin. Hikipisarat tippui nenänpäästä ja norui selkää pitkin. Mies kannusti tekemään vielä reippaammin ja vauva ihmetteli, onko äiti seonnut. Kun treeni loppui, olo oli lähes euforinen. Ja naama tulipunainen. 



Palkkari ja banaani menivät alipaineella napaani treenin jälkeen. Tämä jättiläisateria tuntia myöhemminkään ei tehnyt lainkaan tiukkaa. 


Laitoin lautaselle ensin sopivat satsit kanaa ja sallittuja lämpöisiä kasviksia mikroon lämmitettäväksi. Sen jälkeen päälle vihersalaattia, jonka jälkeen lautanen oli jo kukkurallaan. Komeuden päälle kasasin sitten vielä 4 keitettyä perunaa. Ruoka todellakin tuli yli laitojen. Mun kuvan lautanen on ihan reilu ruokalautanen. 

Tästä satsista on nyt 2 tuntia aikaa. Tekee jo mieli seuraavaa rahkaherkkua. Kyllä sen jälkeen tänä yönä uni maittaa. 

Mulla on niin loistava fiilis tästä jutusta ettei tosikaan. Mä jopa odotan innolla huomista aamuherätystä ja lenkille lähtöä. Kivaa. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti