maanantai 26. lokakuuta 2015

Miinusta

Pienet tuuletukset: Olen jälleen laihtunut! Viime viikolla miinusta tuli huimat 300g ja painoa oli siis tänä aamuna 83,3 kg. Nyt ei kyllä tahti päätä huimaa, mutta olen päättänyt olla iloinen jokaisesta pudotetusta grammasta, vaikka oikeesti olin aamulla vaa'alla aika pettynyt.

Olisin ehkä päässyt raportoimaan hieman paremman lukeman, jos oisin vetänyt normaalia kevennettyä ruokavaliotani myös sunnuntaina, mutta mä pidin silloin "tankkauspäivän". Siis selvähän että mun kalorivajeet ei oo niin isoja, että mä mitään tankkausta tarvitsisin, mutta ajattelin sen kuitenkin olevan kerran kahdessa viikossa ihan hyvä juttu imetyksen kannalta. Sunnuntaina meni esim grillimakkaraa, monen monta voileipää jne. Vyötärö on nyt niin turvoksissa, että en mitannut.




Tankkauksen jälkeen oli huono olo, päätä särki ja jotenkin paha mieli. Tilanne on pikkuhiljaa onneks korjaantumassa kun tänään olen taas syönyt terveellisesti ja järkevästi. Mun ruokailujen yhteenveto ennen tuota tankkausta näyttää tältä:



Treeniviikon yhteenveto:

Maanantaina mun happihyppelystä tulikin tunnin reipas kävely kärryjen kanssa. Sen lisäksi maanantaina kävin pilatestunnilla. En oo kyllä ennen tajunnut kuinka hankalia ne pilates-liikkeet on, jos vatsalihakset on niin surkeessa kunnossa kun mulla.

Tiistaina vauvan kanssa salilla, lisäksi kävelyä rattaiden kanssa.

Keskiviikkona ja torstaina juoksua

Perjantaina sali

Lauantaina palauttava hölkkä 15 min

Sunnuntaina lepopäivä
Uber-haukkari :)

Uber-maha





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti