torstai 29. lokakuuta 2015

Kotitreenipäivä

En mä sittenkään haluu luovuttaa vielä. Oon syönyt 4 päivää ihan liikaa ja vähän mitä sattuu. Siitä ei seurannut muuta kun kipeä vatsa ja vielä kipeempi pää. Tänään aamu lähti kahvin sijasta käyntiin Buranalla. Totesin, että parempi äiti mä oon pirteänä ja jaksavana hieman hoikempana kuin sokerihumalaisena zombiena. Mä en meinaan ole kovin hyvä noudattamaan mitään kultaista keskitietä, joten mieluummin sit yks ateria enempi niitä kevyempiä ruokia.

Nyt on siis taas ruokapäiväkirja käytössä ja liikunta mukana kuvioissa. Tänään tein ihan kotitreenin kun kumpikin ipana sattui nukkumaan yhtä aikaa.



Alkuverkan vedin sellaista potkunyrkkeilyn ja tanssin sekoitusta. Jos joku näkis niin toimittais mut hoitoon. Vauhtia antoi Cheek juutuubista. Pari biisiä ja hiki oli pinnassa.

Varsinaisen treenin tein katsomalla mun varsinaisesta saliohjelmasta, että mitä lihasta treenaisin ja sitten keksin siihen jonkun kotona toimivan liikkeen. Tein ensin maastavetoja, sitten askelkyykkyja vielä tavallisia kyykkyjä. Sitten punnerruksia, ojentajapunnerruksia tuolin reunalla ja vielä haukkareita. Mulla on tällaiset 6 kilon puntit, joilla en jaksanut vipunostoja. Muihin liikkeisiin niistä sai vähän lisätehoja.


Lopuksi tein vielä jalanojennuksia. Edelleenkään en uskalla mitään vatsarutistuksia tehdä, kun en oikein osaa sanoa, miten mun vatsa on palautunut. Ainakin se pullottaa edelleen jatkuvasti.



Valmista tuli. Olen ihan loppu.


Tälle illalle mulla ois vielä yksi tosi paha nakki. Nimittäin esikoisen naperouinti. Haluisin kovasti mennä, koska Hugo tykkää uinnista niin kovasti. Onni sen sijaan ei välitä yleensä olla sitterissä, vaikka sen ottaminen altaan sivuun on kyllä ihan sallittua. Saas nähdä uskallanko lähteä. Hugon takia haluisin kokeilla ja toivoa että Onni nukkuis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti