torstai 22. lokakuuta 2015

Miltä näyttää 83 kiloinen nainen bikineissä?

Olen aivan ilmiselvästi seonnut päästäni julkaistessani itsestäni melkein nakukuvia nettiin. Postaan nämä tänne ihan omasta tahdostani vapaaehtoisesti. Voin sanoa, etten kehtaisi laittaa näitä tänne, ellei mun vakaa päätökseni olisi laihduttaa. Mua ei nolota, koska nythän mä just teen noille muhkuroille jotain. Eikä nolota jatkossakaan, kunhan vaan edistystä tapahtuu. Nyt kun tää postaus on tehty, en kertakaikkiaan voi luovuttaa. Kuvista saa motivaatiota, niistä on hyvä seurata kehitystä ja niistä näkee kuinka pitkälle on tultu sitten kun olen viimeisen päälle hyvässä tikissä.

Eli tässä tulee: 83 kiloinen nainen bikineissä!


Inspiraatio tolle otsikolle löytyi Punttimimmin blogista. Hän on mua pidempi ja niissä kuvissa hieman painavampikin, mutta ihan hirveesti paljon kiinteämpi. No, perästä tullaan!


Varsinaisesti ajatukseni tän postauksen takana oli perustella itsellenikin miksi kannattaa käydä salilla nostamassa rautaa. Juokseminen ja muu aerobinen liikunta kyllä laihduttaa paremmin, mutta pelkkä paino ei kerro onko joku fit vai fat. Mä haluan paitsi pudottaa painoani, niin myös kiinteytyä ja saada uusia kurveja.


Ensinnäkin mä haluan peppuni takaisin sille korkeudelle, missä sen kuuluukin olla. Nykyistä siis varmaan kymmenen senttiä korkeammalla. Haluan ison ja pyöreän takapuolen, oikein sellaisen brassityyppisen.

Toisekseen mä haluan olkapäihini pyöreyttä ja nykyistä paremmin ryhdin. Ryhtini on hieman lasten kanssa päässyt lysähtämään. Hyvä rythti kuitenkin jo itsessään hoikentaa joten sellaisen ylläpitäminen on vaivan väärti.

Olishan erottuvat vatsalihakset vielä aika ihana bonus, mutta en ole varma haluanko niin rasvatonta kroppaa, että se olisi edes mahdollista. Mä mietin niitä kireämpiä tavoitteita vasta sitten, kun näistä mammakiloista on päästy.


Yllä nolo fitness-pose. 


Yritin olla vetämättä vatsaa kuvissa sisään, mutta ehkä vedin kuitenkin vähäsen. No joka tapauksessa mun mielestä mä näytän ihan kohtalaisen ookoolta näissä, varsinkin kun muistaa että mulla on neljän kuukauden ikäinen vauva. Arvet kyllä vaalenee ja kroppaa kiristyy ajan kanssa. Melkeinpä mua ahdistaakin enempi vaa'an lukema kun mun ulkomuoto. Musta vaan on jotenkin sopimatonta painaa yli 70 kiloa.

Pysykää mukana. Lupaan laittaa uusia vertailukuvia heti, kun jotain edistystä tapahtuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti