perjantai 16. lokakuuta 2015

Nyt on extremee: laihduttajan saliohjelma lasten kanssa

Olin tänään ekaa kertaa koskaan lapsien kanssa salilla. Salilla on lasten leikkihuone ja näin hiljaisena aikana vauva voi hyvin olla sitterissä salin puolella äidin kanssa. Mulla on lisäksi ihan uusi saliohjelma, jota halusin päästä testaamaan. Sinne siis lähdettiin odotukset korkealla.



Ekat viisi minuuttia mulla oli tarkoitus verkata juoksumatolla. Kerkisin 4 ja puoli, kunnes Hugo ilmestyi leikkihuoneesta laitteiden väliin salin puolelle. Äitin ois pitänyt mennä mukaan sinne leikkimään. Hugo takas leikkiin ja minä laitteisiin, kunnes sama toistui. Olin tekemässä polvenojennuksia laitteessa kun Hugo kiipesi mun syliin. Great.

No siinä sitten oli pakko komentaa muksu pysymään siellä leikkihuoneessa, kun salin puolella ei ihan turvallista ollut vilkkaalle pikkupojalle. Annoin Hugolle vielä tabletin ja sieltä Kaupungin Sankarit tms. katseltavaksi ajanvietteeksi. Kävikin niin, ettei Hugo sitten tullutkaan hakemaan äitiä kun tuli pissahätä, vaan vahinkohan siitä seurasi. Minä siivoamaan ja vaihtamaan muksulle kuivaa ulkohousua jalkaan. OMG! Joku mies kommentoikin, että mulla on selvästi erityisen haastava ohjelma :)



Olen saanut blogini kautta 24 Fitness Onlinelta yhden treeniohjelman testattavaksi. Valitsin heidän tarjonnastaan itselleni sopivan aloittelijoiden treenin laihduttaville naisille. Heidän nettisivuiltaan löytyy videot oikeista tekniikoista ja foorumilta neuvoja ja motivaatiota. Ohjelmassa on melko monta liikettä, mutta niillä saadaan kerralla kaikki kehon isoimmat lihakset treenattua. Liikkeet on yhtä lukuunottamatta helppoja. Se vaikea on pakarapotku taljassa, jossa vaikeus tai pikemminkin säätö tulee siitä että salilla pitää raahata penkki taljan eteen ja sitoa piuhat jalkaan kiinni. En kyllä suosittele, jos hetkenä minä hyvänsä joutuu juosta pikkupojan perään.

Alkuun mä mietin itsekseni että voiskohan jotain liikettä tehostaa tai yhdistää ja miksi hitossa laihduttajan pitää treenata jotain ojentajia? Onneks älysin lopettaa analysoinnin ja luottaa siihen että liikkeet on just meikäläiselle ammattilaisten valitsemat, eli eiköhän se johda parhaaseen lopputulokseen. Ohjelman mukaan siis treenasin ja se tuntuikin todella tasapainoiselta treeniltä.



Pienistä keskeytyksistä huolimatta onnistuin tekemään koko saliohjelmani läpi. Nyt voinkin lähteä hyvillä mielin viikonlopun viettoon. Ja oikeesti,en malta odottaa että pääsen treenaamaan uudelleen. Iloista viikonloppua kaikille.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti