maanantai 19. lokakuuta 2015

Todistettavasti laihtunut

Eka viikko takana ja tässä ne tulokset:

Paino tänä aamuna 83,6 kg. Pudotusta on siis tullut 1,9 kg. Tuuletuksen paikka!
Vyötärö siitä pari senttiä navan yläpuolelta 94 cm. Siitä on lähtenyt 2 cm. Jipii!

Pari kiloa pudotusta viikon takaisten mättöfestien jälkeen ei sinällään ole kovin erikoista. Sen sijaan tuosta vyötärömitan kehityksestä oon tosi iloinen.

Minä niinkuin varmaan kaikki muutkin laihduttajat tottakai pidän ruokapäiväkirjaa. Apuna toimii sulamo. Mun viikon keskiarvot näyttää tältä:

Energiaa ehkä hieman vähänlaisesta ottaen huomioon että täysimetän Onnia edelleen. Mä huolehdinkin koko ajan siitä, että vettä tulee juotua se 3-4 litraa joka päivä, niin maitoa tulee tarpeeksi.

Ruokien lisäksi oon kirjannut mun kaikki edellisviikon treenit ylös. Tässä mun viikon saldo.

Maanantaina: kevyt aamuaerobinen 45 minsaa ennen aamiaista. Tämän siis tein ihan kotona sisällä niin että askelsin, hyppelehdin, tanssin, huidoin ja potkin ja muuta hauskaa samalla leikkien esikoisen kanssa. Tästä ei tullut varsinaisesti hiki, mutta sellainen hieman nihkee olo iholle ja hengästyin kans pikkuisen. Samanlaista settiä siis kun vaikkapa kävely. Meidän Hugo tanssi mukana oman vauvan kanssa. Minionit on meillä kovassa suosiossa.



Maanantaina kävin myös uudella salilla, jossa alkulämmittelyt ja muutama lihaskuntoliike käsipainoilla ja sen jälkeen hot-pilates.

Tiistai: Illalla intervalli-juoksua 33 minuuttia. Siellä ne mahamakkarat sulaa :)




Keskiviikkona ja torstaina lepoa.

Perjantai: salitreeni, josta tuli tosi hyvä olo. 

Lauantaina juoksua 28 min tasaista ja sunnuntaina 17 min kova harjoitus. Ihanaa juosta maaseudun rauhassa tällaisissa maisemissa. 



Aamuaerobisia en oikein ole jaksanut kun herätys muutenkin on niin aikaisin huonojen yöunien jälkeen. 3 jouksukertaa, 1 pilates ja 1 salitreeni on minusta ihan kohtuullinen suoritus. Nyt tänään kuitenkin herätessäni kroppa oli tosi väsynyt. Tänään varmaan vois ottaa ihan iisisti, vaikka mieli tekisi hikoilemaan.

2 kommenttia:

  1. On todellakin kohtuullinen määrä! ;) Mua houkuttais kans aamutreenit ihan hirveesti, mutta ihan on ollut mahdotonta potkia itseään liikkeelle. Mutta ehkäpä sitten kevään tullen, ah ne rapsakat keväiset aamut!

    Lisään ehdottomasti sun blogin kans lukulistalle. Kiva kun ollaan niin samassa pisteessä pienokaisten kanssa! Ilmeisesti meillä kovinkin samanikäiset :)

    Oikein paljon energiaa lähetän täältä sinne, meillä mammoillahan sitä riittää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tsempistä. Ne valoisat rapsakat aamut sitten keväällä on oikeesti aivan mahtavia. Muuten mä huomaan nyt jo syötyäni reilun viikon järkevästi ja jätettyäni sokerit vähemmälle, että oon paljon energisempi. Ehkä sitä oikeesti vielä jaksaa sinne aamulenkillekin joskus,

      Poista