perjantai 7. helmikuuta 2014

Feeling Fit

Tänään aamulla mulla oli harvinaisen litteä olo. Woop Woop! Ihan kuin mun ruokavalio rekkamiesannoksista huolimatta alkaisi purra. Olo on kevyt ja vaatteet istuu kivasti. Puin kyllä heti aamusta päälle treenivaatteet, niin en luista salitreeneistä enää tänään.


Tällä viikolla oon tehnyt jotain aerobista harjoitusta joka päivä, mutta varsinainen salitreeni on jäänyt kokonaan tekemättä. Ei oo muka ollut aikaa. Se ei kylläkään ole totta, oisin voinut eilen sen spinningin sijasta hyvin tehdä salitrreenin. Mutta minä tykkään spinningistä, oon käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti siellä jo 17-vuotiaasta saakka.

Tänään siis meinasin lähteä illasta salille. Poitsu vaan lapsiparkkiin, kun isi otti ja häipyä koko viikonlopuksi rilluttelemaan. Onneksi Hugo selvästi tykkää olla siellä parkissa, kun on paljon muita lapsia katseltavana ja ilmeisesti kivemmat lelut kun kotona.


Voisko muuten kuvista päätellä, ettei mun massu enää roiku kovin pahasti? No oikeesti mulla vaan sattuu olemaan hyvin supportoivat trikoot. Tuolla alla on aika ikävä kengurupussi, mutta vaatteet päällä se ei oikeestaan haittaa. Trikoot on muuten aikas uudet, Stadiumista ostin. On musta ihanan raikkaan väriset.


Muuten mulla on enää 1,4 kiloa matkaa siihen painoon, jolloin aloin odottamaan Hugoa. Ajattelin palkita itseni sen tavoitteen saavutettuani toisillakin trikoilla. Jospa vaikka tilaisin Gazozilta jotkut ihanat BrasilSulin housut. Mitään sellaisia kalliita supertreenihousuja mulla ei ole koskaan ollut.


Ihanaa reipasta viikonloppua kaikille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti