maanantai 10. helmikuuta 2014

Motivaatiohousut

Ei mennyt viikonloppu ihan putkeen. Kolme päivää yksinhuoltajana tuntui aikas raskaalta. Päivät meni kyllä ihan kivasti, mutta vauvan nukkumaan mentyä oli itsella tosi stressaantunut olo. Ja mä valitettavasti reagoin stressiin syömällä kaikkee typerää. Yleensä makeita herkkuja. Niin tälläkin kertaa. En nyt ihan älyttömiä määriä mutta herkuttelin nyt kuitenkin. Oon vähän pettynyt kyllä itseeni.

Nyt mä koitan hakee uutta tsemppiä päälle, ja rupesin sovittelemaan housujani, joihin mä haluan vielä mahtua. En mahtunut toistaiseksi, ja siitä tuli sopivan sisuuntunut fiilis jälleen. Ostin raskausaikanani kahdet "motivaatiohousut". Kuvittelin, että mahtuisin sit heti kesällä näihin. En kylläkään ostoshetkellä kuvitellut paisuvani 30 kiloa, joten näihin housuihin mahtumiseen menikin/meneekin hieman kauemmin.
.

Ekat farkut on Vilasta, "normaalia" kokoani. Joku aika sitten nämä meni mulle hädin tuskin pohkeesta jalkaan. Vyötärönauhakin näytti niin pieneltä, että oli vaikee kuvitella, miten koskaan olisin muka voinut mahtua sen kokoisiin housuihin. Mutta kappas, nyt tilanne ei ollutkaan täysin epätoivoinen. Vaikkakin kyllä noissa saumat huusi hoosiannaa, kun vedin ne jalkaani.

 Ei näissä nyt kuitenkaan ihan vielä lähdetä minnekää. :))

Toiset housut on VeroModan farkkulegginsit, kokoa L/XL. Ne sujahtikin jalkaan jo ihan hyvin. Hei näitähän voi pitää!!!


Nämäkään housut ei menneet vielä kesällä pyllyn yli mun päälle. Ne nyt oli oikeestaan täydelliset. Arvatkaas tekiskös mieli tilata netistä toiset samanlaiset heti, vaikka jossain vähän hillitymmässä värissä. Nää on vadelmanpunaiset.

Taisin onnistua seisomaan jotenkin sopivasti, koska mun pyllyhän näyttää aika hyvältä tässä. Taitaa kiitos kuulua korkkareille. Harmi, kun niitä nyt ei kotona tuu normaalisti pidettyä. Mut oon kyllä aika happy, että peppu on noinkin pyöreän näköinen ja takareisi vähän erottuu tässä kuvassa.


Mun kotiasu ja kävelylenkkiasu nyt tänään on tällainen. GinaTricotin mustat legginsit ja sen kanssa pitkä toppi ja neule. Oikeesti mä haluisin heittää kaikki tällaiset trikooleggarit roskikseen, kun ne nyt ei varsinaisesti kovin elegantit ole. Ne on kuitenkin mukavat päällä etenkin silloin, kun massu vähän pömpöttää. En taida luopua niistä ihan vielä.


Toivottavasti muilla meni viikonloppu paremmin dieetin osalta. Oikein kivaa alkanutta viikkoa kaikille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti