keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Pieni tilannekatsaus

Mun bloggaamisesta ei meinaa nyt tulla yhtään mitään. Vauva ei oikein tykkää, että äiti istuu koneella. Ja päiväunien ajan mä käytän liikkumiseen ja kotitöiden hoitoon useimmiten. Enpä voi nytkään luvata kirjoittelevani tänne mitenkään säännöllisesti, mutta satunnaisesti kumminkin. Voin pitää tätä ikään kuin omana päiväkirjana, jos haluun myöhemmin muistella oman dieettini vaiheita.

Viime syksystä alkaen olen koittanut päästä vauvakiloista eroon. Vielä en ole onnistunut kun ruokapuoli ei ole kunnossa, mutta ainakin olen onnistunut liikkumaan säännöllisesti nyt jo usean kuukauden ajan. Jotain kiinteytymistä lienee havaittavissa. Kadun ehkä vielä näiden kuvien julkaisua, mutta tässä nyt tulee. Mun tämänhetkinen kuntoni, ei vielä biitsille asiaa.


Mun ongelma-alue on selvästi tuo vyötärö. Tai tarkemmin ottaen sen puuttuminen. Mä olen sen mallinen, että ilman noita ylimääräisiä kiloja mun vyötärö kyllä tulisi esiin, on se joskus ollutkin :) Siksi en oo läheskään tyytyväinen. Mutta oikeestaan ei nää kuvat ihan niin kamalia ole, kuin mun vaa'an lukema antaa ymmärtää. Olen siis edelleen harmittavasti muutaman kilon ylipainoinen.



Lisäksi mua harmittaa ihan älyttömästi se, mitä mun berberille kävi raskausaikana. Mulla oli ennen hyvä perse. Ihan oikeesti! Nyt se on ihan lässähtänyt. Tästä siis salille tekeen kyykkyjä. Oon kyllä tehnytkin, mutta vielä toi paketti riippuu liian alhaalla.

Viime aikoina oon käynyt 2 kertaa viikossa tekemässä saliohjelmani. Lisäksi satunnaisesti oon käynyt spinningissä, heart beat-hikitunnille tms. Kerran viikossa käyn uimassa ja heiaheian mukaan oon myös joogannut joka viikko kerran tai pari. Lisäksi käyn lähes joka päivä vauvan kanssa ulkona vaunulenkillä. Mä niin haluisin vielä tehdä aamuaerobisia, mutta paukut ei riitä kaikkien yöherätysten kanssa.



Meidän pieni suloinen poika on jo 10 kk vanha. Hänen kanssaan on ihan mahtavaa puuhailla kaikenlaista. Poltan toivottavasti satoja kaloreita päivittäin ryömiessäni hänen kanssaan lattialla tai viskellessä poikaa ilmaan. Ja imetyskin kuluttaa vielä jokusen kalorin, mutta siitä mun pitäisi alkaa hiljalleen luopumaan. Nää pari kuvaa on Hugon ensimmäisestä pulkkailusta. Kuvien ottamisen jälkeen kävin kaupasta hakemassa oikeen vauvapulkan.  

Nyt tämä mamma lähtee vaunulenkille. Ja illalla mennään taas koko perhe uimaan. Mukavaa päivänjatkoa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti