torstai 13. helmikuuta 2014

Superdieetille?

Tänään on hyvä päivä. Eilen meillä oli himassa jokseenkin kireetä illalla, mutta tänään on taas loistotsemppi päällä. Aamuni lähti käyntiin normaalilla aamupuurolla ja kahvilla.


Aamiaisen jälkeen viritin ruutu.fista tv:seen eilisen Jutta ja puolen vuoden superdieetit jakson. Mun mies ei todellakaan kestä katsella koko sarjaa, mutta musta ne on todella motivoivia. Niissä kaikissa ihmiset kertovat rehellisesti vaikeuksistaankin, mutta sitten ne kuitenkin positiivisella asenteella vie homman kotiin. Hieno juttu.



Mä aamun mittaan oonkin vähän lukenut netistä kommentteja suuntaan ja toiseen siitä superdieetista. Toiset kehuu, toiset haukkuu kitudieetiksi, jona aikana laihdutetut kilot palaa heti. Mä jotenkin kyllä uskon siihen ryhmähengen voimaan, kun siellähän saisi sitten keskustelupalstat käyttöön ja vieläpä mentaalivalmennustakin. Toisaalta mua vähän arveluttaa se, että mulla on tää projekti lähtenyt käyntiin ihan ilmankin superdieettiä, ja mitenkäs sen tsempin sitten kävisi kun 6 viikon kuluttua superdieetti loppuu.

Mä muuten aloitin tän mun laihdutuksen tosissani nyt 13.1. eli tänään tasan kuukausi sitten. Paino on tippunut tuossa ajassa 2,6 kg. Oon tosi tyytyväinen. Ja tosi iloinen, että noi kuvan vanhat farkut menee jo päälle ja puristaa vyötäröltä enää vain vähän. Vielä en ole saavuttanut raskautta edeltävää painoa taikka normaalipainoa, mutta hyvässä vauhdissa ollaan. Mä en kyllä toistaiseksi uskalla tänne mitään todellisia lukuja kirjoittaa.



Lounaaksi vedin taas eilen tehtyä lohipasta-avokadosalaattia. Jotenkin tuntuu ihan oudolta syödä tällaisia herkkuja ja silti muka olla dieetillä :) Oikeestaan tosi ihana tilanne.

Iltaohjelmassa mulla on tänään salitreenit Elixiassa ja poitsu pääsee sinne taas lapsiparkkiin, kun hän siellä niin hyvin viihtyy. Sen jälkeen meinataan isännän kanssa mennä katsomaan sählymatsia. Tosi kiva tehdä yhdessä jotain normaalista poikkeavaa pitkästä aikaa. Mun treenikassi on jäätävän kokoinen, kun siellä on nyt sit omien kamojen lisäksi lapselle kaikki tykötarpeet ja meille kummallekin ateriat. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti