perjantai 14. helmikuuta 2014

Punaposki salilla

Eilinen oli oikein onnistunut dieettipäivä. Fiilikset olikin ihan katossa, kun paino oli pudonnut taas muutama sata grammaa ja sain vanhat farkut jalkaani. Woop Woop!

Ennen salitreeniä mä pistin naamariin näistä aineksista tehdyn smoothien. Kuvaa valmiista smoothiesta en sitten kerinnyt ottaa.. Mutta oli hyvää ja ainakin kuvittelin saavani sopivasti energiaa salille. Jos jollakin ois vinkata joku hyvä laihduttajalle sopiva latausjuoma niin ideoita kyllä otetaan vastaan.


Nämä kuvat on otettu salitreenin jälkeen posket punaisina. Oli muuten jotenkin tosi noloa räpsiä itestään peilin edessä kuvia kaikkien muitten pukkarissa olijoitten nähden. Ei onneksi tarvinnut selitellä mitään. Treeniasuna Niken lenkkarit (oikeesti juoksutossut, eikä mitkään sisäkengät), SOC:n trikoot ja Puman toppi. Topin mä ostin jo raskausaikana muuten motivaatioksi. Hyvin on motivoinut.


Mä koitin treenata tehokkaasti niinkuin PT ohjeisti silloin joskus vuonna 2010. Ohjelmassa on 9 liikettä, kaikkia tehdään 3 sarjaa noin 15 toistoa, ja tauot sarjojen välillä sais olla max 30 sekuntia.

1.Jalkakyykky
2. Maastaveto - Huomio itselle: pitää keksiä joku toinen laite, kun niissä tangoissa painot loppuu 30 kg
3. Alatalja
4. Pystypunnerrus
5. Penkkipunnerrus
6. Habat
7. Ojentajadippi
8. Vatsarutistukset
9. Selänojennukset

Nyt mua kyllä harmittaa, etten enää muista kaikkia niitä ohjeita mitä PT:ltä aikanaan sain. Esim miten niitä painoja kannattaa lähteä kasvattamaan? Otin tällä kertaa penkkipunnerrukseen normaalia raskaammat käsipainot. Kyllähän mä ne jaksoin nostaa, mutta tekniikka oli aika hutera. Epäilen, oisko ollut parempi tehdä vielä vanhoilla painoilla ja hyvällä tekniikalla... Samoin usein esim habaliikkeissä (samoilla käsipainoilla) mulla tuntuu liike lähtevän selästä. Huijaanko mä siinä tavallaan itseäni? Mä niin kaipaisin salille jotakuta kaveria, joka vähän tietäisi näistä asioista.


Oikeestaan asioista vähän tietämättömämpikin kaveri tuolla olisi tosi kiva. En mä siinä painoja nostellessa niinkään kaipaa juttukaveria, mutta oishan se kiva sopia treffejä salille ja saada siitä toisesta tsemppiä. Mun pitää vissiin vähän rohkaistua ja tutustua vaikka siellä lapsiparkissa johonkin toiseen mammaan.


Enkös oo aika kärsineen näköinen?



Tänään aamulla oli taas virtaa kuin pienessä kylässä ystävänpäivän kunniaksi. Aamu lähti käyntiin aamulenkillä, jonka jälkeen vedin vasta sen normaalin puuroannokseni. Lounaaksi riitti vielä keskiviikkona tekemääni lohisalaattia.



Tänään ystävänpäivän kunniaksi meille on tulossa vieraita. Hyvät ystävät tulee lapsineen meille käymään. Lupasin laittaa jotain pikkupurtavaa. Nyt oonkin vähän kuutamolla, että mikä olisi jotain helppoa valmistaa ja laihduttajalle sopivaa. Raportoin huomenna, miten kävi.

Nyt oikein ihanaa ystävänpäivää kaikille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti