keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Non-tortilloja

Salille ei edelleenkään ole asiaa ja multa taitaa jäädä tänään uintikin väliin. En kestä!!! Milloin tää flunssa menee ohi? En tässä oikeesti mitään damaa mun projektille ole käynyt, mutta ei se kyllä näin edistykään. En jaksais odottaa, että saan taas koneen käyntiin.

Syömisten suhteen olen koittanut olla vähän tiukempi nyt kun en voi polttaa kaloreita liikkumalla. Eilen tehtiin illasta tortilloja. Mä söin omani ilman tortillaa.


Jos kattaus on puoliruokaa, niin mä sain mahani täyteen sillä pöytä notkui vaikka mitä herkullista. Mä koitin kuitenkin modata tästä jotain omaan dieettiini sopivaa.

125 g kanaa -> vissiin meni aika oikein vaikken punninnut.
50 g riisiä -> painosta en tiedä, mutta annoksessa on ehkä pari ruokalusikallista keitettyä riisiä
30 g raejuustoa -> meni vähän reilusti
vihanneksia vapaasti -> meni perussalaattia ja paprikasipulimössöä, jonka paistoin paistopaperilla ilman rasvaa. Tuli muuten yhtä hyvää kuin öljyssä paistettunakin. Lisäksi tujautin annokseen reippaasta salsaa.
5 g oliiviöljyä -> tän korvasin avokadolla (1/4)




Annokseen meni kylläkin päälle vielä pieni lusikallinen 13% creme bonjouria, mutta muuten tässä ei oo mitään ylimääräistä. Oli ihan sairaan hyvää, ei ollenkaan mitään kuivaa laihis-ruokaa.


Aamiainen as usual. Otin parit kuvat tän hetken tilanteesta heti aamulla. Tänään oli taas sellainen kivan litteä olo.


Lounaaksi vedin muuten edelleen samaa tortilla-settiä kuin eilenkin. Ei tullut ihan yhtä nätti annos, mutta yhtä hyvää.

Mulla siis päivän ohjelmaan kuuluu leikkimistä muksun kanssa kuten aina. Meidän poitsu täytti eilen tasan 11 kuukautta. Ja eilen ensimmäistä kertaa hän otti about 5 askelta minua kohti ihan ilman tukea. Hyvä hyvä, äidin kulta! On muuten ihan mahdotonta ottaa kuvia lapsesta, joka ei pysy hetkeäkään paikoillaan.




Ollaan muuten koko porukka lähdössä anoppilaan viikonlopuksi. Otetaan mukaan sukset ja laudat, ladulla ja rinteeseen, kun todennäköisesti mummi tai pappa voi sen hetken katsoa pojan perään. Onpa kiva päästä mäkeen, kun koko viime kausi jäi välistä raskauden loppuvaiheessa. Ruokapuoli vähän huolestuttaa, mutten sentään ole ottamassa eväitä koko viikonlopuksi mukaan. Jotain on sovellettava sitten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti